Skip to content

Remont kól pasowych, walków i bebnów

4 tygodnie ago

140 words

Remont kół pasowych, wałków i bębnów. Koła przekładni pasowych prawie nie zużywają się. W wyniku większych uszkodzeń maszyn może nastąpić złamanie wieńca li. szprych. Złamane koła pasowe wymienia się przy remoncie na nowe; jako wyjątek w razie konieczności możliwe jest spawanie pęknięć. Koła pasowe powinny być wyważone. W tym celu koło osadza się na wale, który układa się na pryzmatycznych podporach albo nożach. W najniższym punkcie koła zaznacza się kredą kreskę, następnie koło obraca się 2 -7- 3 razy, pozwalając mu zatrzymać się bez hamowania, Następnie odnotowuje się, w jakim położeniu znalazła się część koła, naznaczona kreską i czynność tę powtarza się 2 -7- 3 razy. [hasła pokrewne: aluminium 6082, Oporniki granitowe, bramki uchylne ]

Powiązane tematy z artykułem: aluminium 6082 bramki uchylne Oporniki granitowe